Al vrij snel naar het begin van de wedstrijd scoorde Jens de 1-0! Daarna kwam Marije met haar 2 inloopballen (2 en 3-0). Daarna ging het nog 1 keer precies zo Jens (4-0) Marije (5-0).
Wissel 5-0

Tamara maakte nog 1 inloopbal en Joëlle nog een klein kansje (7-0) en toen was het pauze.

Pauze 7-0

Na de pauze kregen we wel gelijk 1 tegen, maar dat konden we wel aan (7-1). Maar Jens en Eline bleven positief en maakten de 8 en 9-1.  Daarna kregen we weer 1 tegen en werd ‘t 9-2
Wissel 9-2
Maaike scoorde de 10-2 en snel daarna kregen we helaas een strafworp tegen. Maar Femke liet het er niet bij zitten en maakte het 11-3.
Ongeveer 1 minuut nadat Charlotte had gezegd dat ze op z’n lage korf toch nooit zou kunnen scoren, scoorde ze op 1 of andere manier toch de 12-3.
We kregen nog 1 tegen en de eindstand werd 12-4