Dat een overwinning tegen DWA 2 niet heel kansrijk was, was een gegeven vooraf.

Peter, Jenko, Jantina en Margriet starten in de aanval, Jille, Peter Steffen, Grietje, Eelkje in de verdediging, Susanne, Sjoerd begonnen op de bank.
DWA was al kampioen, de thuiswedstrijd was destijds verloren met 11-18. Niet goede uitgangspunten vooraf. DWA nam al snel het initiatif en kwam tot 0-2. Peter Steffen deed wat terug, maar DWA liep mooi uit naar 1-6. Als snel was het krachtsverschil duidelijk en DWA zou It Fean niet sparen. Het eerste aanvalsvak bakte er niet veel van. DWA gaf veel druk, daardoor moest It Fean geforceerder spelen. Maar er werden te veel fouten gemaakt en niemand was op schot. De kansen die men kreeg werden niet benut. Verdedigend konden we het gewoon niet bolwerken tegen de kampioen.
Bij een 4-12 stand werd de ruststand gehaald. Helaas moest er nog een helft gespeeld worden. Qua doelsaldo beter dan de eerste helft, maar een eindstand van 9-20 spreekt voor zich.

Doelpunten: Eelkje 5, Peter Steffen 2, Jenko en Susanne elk 1.
Helaas hebben we in de zaalcompetitie niet kunnen brengen wat we van plan waren. We zijn wel goed genoeg, vinden we zelf. Maar waren te vaak niet compleet. Niet stabiel genoeg in ieder geval.
Daarmee komen we dus terecht op de 6e plaats, met 6 punten uit 14 wedstrijden: beneden onze stand.

We gaan weer naar het veld. Daar staan we op een mooie 2e plaats. Met 7 punten uit 6 wedstrijden, achter de gedoodverfde titelkandidaat Parabool 4 (12 uit 6). Het zal nog moeilijk genoeg worden, maar we zullen blijven strijden voor deze tweede plaats.