De thuiswedstrijd tegen Harich F1 ging al met 2-0 gewonnen, de enige winst van F2 in de competitie. Konden we dit nog een keer herhalen in de uitwedstrijd ?

Tim en Marit waren door ziekte beiden niet aanwezig, gelukkig was Wieteke wel weer present. Samen met Anne Jorn, Karst, Baukje en Jeska moesten we dit maal Harich nogmaals proberen te verslaan.
De winst in de thuiswedstrijd en het feit dat we 12 doelpunten hadden gemaakt in de competitie en Harich slechts 5 waren belangrijke ingrediënten om aan te geven dat we hier moesten kunnen winnen. Dat we 34 meer tegendoelpunten hadden, deed niet ter zake.
Het diuurde lang, voordat er een doelpunt kwam. De teams waren redelijk aan elkaar gewaagd, pas in de 15e minuut viel het eerste doelpunt: 1-0 voor Harich, gelukkig wist Jeska een minuut later de korf ook te vinden. Met een 1-1 stand gingen we de rust in.
De coach moest alles uit de kast halen. Er werd in de eerste helft goed vrijgelopen, maar niet effectief genoeg. Verdedigend waren we soms net te laat en aanvallend mocht er nog wel een schepje boven op.
De ploeg pikte het goed op. De scheidsrechter had nog maar net gefloten en Jeska had er al weer een bal inliggen. Ook Baukje deed een duit in het zakje. Het was inmiddels 1-3. Dat was inmiddels een confortabele stand. Daarna liet ook Wieteke zien dat zij nog kon scoren. Via goede acties, wist ook zij nog 2 doelpunten te maken. De eindstand was 1-5.
Een mooie afsluiting van een moeizame competitie. Die begon zo mooi, met een flinke overwinning tegen OKO, maar in de competitie was de tegenstand toch veel zwaarder.
Gelukkig heeft iedereen wel steeds het plezier erin gehouden en hebben we met 2 overwinningen en 2 gelijke spelen, hebben we toch nog 2 teams onder ons kunnen houden.