Op zaterdag 22 februari moesten we tegen Joure korfballen. Voordat we het goed en wel wisten stonden we al met 4-0 achter! 3 keer een inloopbal en een oneerlijke strafworp tegen. Niet wakker??

Daarna gingen we zelf beter spelen en door drie afstandsschoten twee van Marije en één van Klaas werd het 4-3. Daarna ging het mooi gelijk op (spannend volgens de meegereisde supporters). Femke kreeg een inloopbal tegen, Joëlle maakte een doorloopbal Jens ging voor een gelijkspel en ja toen kwamen we voor door een inloopbal van Femke. Doordat we zelf niet heel goed speelden door slechte passes, veel balverlies werd er door Joure nog twee keer gescoord en hebben we uiteindelijk de wedstrijd met 7-6 verloren! O ja, ook de Flamingo’s hebben van Joure verloren, dus als we de laatste twee winnen dan……???