In de thuiswedstrijd was het 2-6 geworden. Intussen waren er wat punten behaald met een gelijkspel en winstpartij. Zou dit betekenen dat er kansen waren tegen Spannum F1 ?

Het antwoord kwam vrij snel en duidelijk: Nee! Een collectief falen zorgde ervoor dat het team geen enkele kans had tegen Spannum. Nu moet gezegd worden dat Spannum iets meer capaciteiten hadden: meer lengte, beter schot en de mogelijkheid om langere ballen te gooien. Mede daardoor werd een onderschepte bal snel een kans bij de andere korf. Terwijl de Feansters nog zaten te kijken waar de bal gebleven was.
Niet gretig genoeg om de bal te pakken, niet attent om te blijven verdedigen en niet in staat om goed te gooien en te vangen. Het zat er zaterdag domweg niet in.
De pauze kon een kantelpunt worden met een 5-0 achterstand. Op de vraag wie er écht wilde winnen, kwam verrassend genoeg voldoende positieve respons. Na de rust leek het erop dat de 2e helft beter zou worden dan de eerste, een positief punt. Maar ook daarna zakte het nivo weer. Eindstand was terecht 10-0 voor Spannum.Ook gingen de strafworpen met 6-0 verloren. Maar snel douchen, naar huis en vergeten. Goed trainen de komende weken en hopen dat we de laatste 2 wedstrijden beter kunnen afsluiten.

20 apr.09:30It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F1Meer
20 apr.09:30Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E3Meer
20 apr.10:00It Fean / Boelenslaan B1 - DTL B1Meer
20 apr.10:00Harkema E1 - It Fean / Boelenslaan E2Meer