Tegenstander van vandaag is wederom Wêz Warber/Wêz Fluch F1. Vorige week was dit ook onze tegenstander maar kwamen we helaas zonder punten thuis. Deze week heeft de F2 weer veel nieuwe dingen geleerd en goed getraind op het gooien. En er zijn ook al inloopballen geoefend. Kortom we hebben alles in huis om er een leuke wedstrijd van te maken.

Een leuke wedstrijd is het zeker. Er wordt goed gegooid en ook komen er wel mooie doelkansen. Wêz Warber/Wêz Fluch weet de kansen net iets beter te benutten en scoort al in de 6e minuut. Gelukkig is It Fean goed bij de les en verdedigt erg goed. We gaan de ruststand in met 0-2 achterstand. De tweede helft is toch wel lastig. De vermoeidheid begint toe te slaan. It Fean weet zich goed staande te houden. Maar kan niet voorkomen dat in de laatste 5 minuten van de tweede helft de doelpunten bij de tegenpartij erg snel achter elkaar worden gemaakt.
De eindstand is dan ook 0-5. Het was een mooie, ook wel spannende wedstrijd om te zien. Ook deze wedstrijd heeft It Fean weer veel geleerd en weer mooie dingen laten zien.
De eerstvolgende wedstrijd is op 11 januari in de Surventohal tegen CSL F3. Alvast heel veel succes gewenst!

17 apr.20:00Oerterp/VKC MW1 - Boelenslaan / It Fean MW1Meer
20 apr.09:30It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F1Meer
20 apr.09:30Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E3Meer
20 apr.10:00It Fean / Boelenslaan B1 - DTL B1Meer