We moesten pas om 17 uur spelen. Gelukkig konden we de sporthal van Quick snel vinden.

De wedstrijd begon iets later dus konden we niet goed inspelen maar dat gaf niks want we begonnen scherp aan de wedstrijd. Na 6 min. maakte Jens na een schijnbeweging de 0-1. Jens Femke Klaas en Eline zaten eerst in de aanval. Femke schoot een paar keer op de korf maar jammer genoeg wou de bal er niet in. Na 10 min. maakte Jens de 0-2. Grietje en Roan zaten de eerste helft op de reserve bank. In de 13e min scoorde Klaas de 0-3. Toen was de wissel van veld. De tegenpartij scoorde gelijk 1-3 . Maar Marije gooide een afstandschot welke op de korf kwam bij Stella in haar handen en Stella scoorde de 1-4. Na een mooie inloopbal scoorde Joelle de 1-5 ook de 1-6 kwam van Joelle met een mooi afstandschot. Daarna was het rust.
De tweede helft begon erg moeilijk de verdediging had het erg zwaar. En al snel werd het 2-6 en 3-6. Gelukkig kon de aanval snel wat terug doen en scoorde Jens de 3-7. Maar Quick werd gevaarlijker en wij speelden niet op ons best. Het werd 4-7 en toen 5-7… Tijd om wakker te worden!!! Na de wissel werd het iets beter weer. Joelle scoorde de 5-8 en een score van Maaike werd verdedigd. Toen vond de scheids dat Grietje een overtreding maakte en gaf een strafworp aan Quick. Ik vind nog steeds dat ze over haar eigen voeten struikelde. Gelukkig maakten we door Joelle snel de 6-9. En dit was ook de eindstand.