De ongeslagen status willen we behouden. Kampioen worden met alleen maar gewonnen wedstrijden, dat is een mooi vooruitzicht. Maar dan moet ook vandaag gewonnen worden.

Bij de thuiswedstrijd waren de F-jes nogal onder de indruk van VDW-OLS, ze waren nml. redelijk groot. Maar dat mocht geen invloed op de uitslag hebben. We wonnen de eerste thuiswedstrijd gewoon met 1-0. Daarna bleven we maar winnen, onverwachts eigenlijk.
We bleven goed spelen en soms ook veel scoren, iedereen gaat beter spelen, leuk om te zien.
Vandaag dus ook weer tegen VDW-OLS. Het begon wel wat moeizaam, met Elisa, Eline, Arjan en Baukje. Karst begon op de bank, Femke was met de E3 mee en Lisanne was afwezig. Niet iedereen was even wakker en alert. De scherpte in het afronden ontbrak. De eerste 10 minuten werd er niet gescoord,ondanks dat It Fean met name, wel kansen had.
In het tweede deel van de eerste helft wisten Eline en Arjan van afstand te scoren. De ruststand was 0-2.
De coach liet weten niet tevreden te zijn, hij was er nog niet gerust op. Er moest harder gewerkt worden, alerter verdedigd worden.
Na 4 minuten in de 2e helft was het Elisa die via een klein kansje ook weer scoorde: 0-3. Eline maakte in het laatste kwart ook nog een klein kansje.
Mooi om te zien dat de oefeningen van het trainen (in dit geval de inloopbal) nadrukkelijk terugkomen in het spel. Daarmee kunnen we de tegenstander verrassen.
Helaas gingen de strafworpen met 4-2 verloren, Karst en Elisa scoorden wel.

Volgende week willen we ongeslagen kampioen worden, we spelen dan onze laatste veldwedstrijd, thuis bij het zwembad tegen LDODK F1. De uitwedstrijd hebben we met 1-4 gewonnen. In de komende wedstrijd gaan we ze nog een keer verslaan. Komt dat zien !!
De wedstrijd is om 10:00 uur.

20 apr.09:30It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F1Meer
20 apr.09:30Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E3Meer
20 apr.10:00It Fean / Boelenslaan B1 - DTL B1Meer
20 apr.10:00Harkema E1 - It Fean / Boelenslaan E2Meer