Helaas is het eerste doelpunt voor Dio (0-1), maar Jens smijt er een klein kansje tegenaan(1-1). Niet snel erna krijgt Roan alweer een afstandsschot tegen (1-2) natuurlijk laten we hun niet lang voorstaan en scoort Maaike een inloopbal (2-2). jammer genoeg scoort Dio de zogenaamde “prutsbal” en het staat 2-3, net voor de pauze scoort Marije een mooi kansje(3-3). Dus na een spannende eerste helft staat het 3-3.

de 2de helft begint goed voor Dio ze scoren de 3-4, Maar de doelpunten voor ons willen tot stres van sommige spelers maar niet komen totdat Jens de 4-4 scoort, en Maaike daarna al snel de 5-4.Nu gaat het snel want Femke scoort direct 2 inloopballen en Joëlle snel daarna ook 1 (8-4). De wedstrijd zal niet lang meer duren, maar toch krijgt Klaas er nog 1 tegen. naar een zeer geslaagde en spannende wedstrijd wint It Fean natuurlijk met 8-5!!