Op zaterdag 7 september stond de 2e wedstrijd van het seizoen op het programma tegen Noveas uit Steenwijk. De overwinning van vorige week smaakte naar meer.

De EXPERT formatie kwam goed uit de startblokken. De eerste aanval leverde direct een doelpunt op, maar deze werd direct beantwoord door een score van Noveas.Tot de 5-5 gingen beide ploegen gelijk op, hierna liep het Fean uit tot 11-5. Met deze comfortabele voorsprong ging de ploeg van Gerjan Gorter de rust in.
De tweede helft liet echter een geheel ander spelbeeld zien It Fean verzuimde te scoren. Noveas scoorde echter wel waardoor ze de achterstand verkleinden tot 3 punten. It Fean wist in de 2e helft maar 1 keer te scoren wat de eindstand uiteindelijk op 12-10 bracht.
Volgende week 14 september speelt It Fean om 15.30 tegen DTG in Wijckel.

Reacties
Fijn ,dat er weer gewonnen werd,een goede start met nu 4pt...helaas was en bent nog op vac,...binnenkort weerzien in Boelenslaan als supporter!!!