Op de laatste speeldag een moeilijke wedstrijd op het programma. Naar Opende voor de wedstrijd tegen OKO die kampioen kon worden.

We gingen er voor om het OKO zo lastig mogelijk te maken en met de wil om te scoren. Dit alles bleek bij het eind van de wedstrijd zeer goed geslaagd.

We begonnen met Lisanne, Femke, Arjen en Karst lekker fel aan de wedstrijd. Hoewel OKO iets meer kansen creeerde deden we goed mee en wisten ook enkele kansen te creeeren. Het duurde lang voordat er een doelpunt viel en na de eerste 10minuten was het nog 0-0. Daarna kwamen Elisa en Eline voor Lisanne en Femke. We bleven het goed doen maar de druk van OKO werd groter en via 2 doorbraken werd het 2-0.

In de rust werd er uitgelegd hoe we op de doorbraak moesten verdedigen en met name Arjen speelde een uitstekende 2e helft. Hoewel we in de 2e helft ook nu weer goed meededen scoorde OKO nu iets makkelijker. De laatste 10 minuten gingen we in met een 6-0 achterstand. Elisa en Eline kwamen er weer in maar Karst was moegestreden en dus speelde Lisanne voor hem. We kregn in de laatste 10 minuten nog leuke kansen en helaas werd alleen een afgekeurd doelpunt.

De strafworpen wonnen we met 2-1.

Goed gespeeld en op naar de seizoensafsluiting van 15 juni.

Henk de Vries