De tegenstander was Wordt Kwiek F2. In de uitwedstrijd werd destijds slechts met 1-0 verloren. Dit waren ook slechts de enige punten voor dit team. Dit was dus de kans om een wedstrijd te winnen. Zou het dan toch echt ….

Het was vandaag moeilijk. De tegenstander had wat meer lengte en kon gemakkelijker overspelen. Ons team was vandaag niet op z’n sterkst. Te weinig beweging, het gooien ging niet goed, we kwamen daardoor te weinig in kansrijke posities.
En toch kwamen we op voorsprong: Lisanne scoorde de 1-0. Het zag er tot dan toe goed uit. Helaas wist WK dit voor de pauze al weer om te draaien. De twee doelpunten zorgen voor de rust al voor een 1-2 stand.
In pauze probeerde de coach het team nog op scherp te zetten. We beloofden dat we deze wedstrijd niet gingen verliezen, daar zouden we alles aan doen.
Helaas scoorde WK in de 2e helft nogmaals. De momenten van onachtzaamheid zorgden voor een 1-4 nederlaag. Ook bij de strafworpen zat er deze keer niets voor ons in. Alleen Luuk scoorde, maar ook daar werd het 1-4.

Volgende week de laatste zaalwedstrijd tegen kampioenskandidaat V&V. Als we reëel zijn, is de kans niet groot dat we hen van het kampioenschap af kunnen houden.
Daarna gaan we het veld op, voor dit team een nieuwe ervaring. Hopelijk dan in een meer gelijkwaardige competitie. Dan kunnen we misschien eens een wedstrijd winnen…