In de thuiswedstrijd tegen Boelenslaan F2 was het 0-5, wat zou het vandaag worden. Kunnen we laten zien dat we elke week beter worden?

Helaas was Eline er vandaag wegens ziekte niet bij. We begonnen met de Femke, Elisa, Arjan en Luuk in het veld. Verrassend waren de scoren van Boelenslaan. Niet eens doelkansen, maar meer van afstand in de korf gooien. Ze telden echter wel, we kwamen in 10 minuten met 3-0 achter. Na de wisseling mochten Karst, Lisa en Lisanne met Arjan het verschil proberen te maken.
En warempel: zowel Arjan en Lisanne scoorden !! De eerste wedstrijd doelpunten van het seizoen. We gingen de rust in met 2-4 achterstand.
De coach was erg tevreden over de eerste helft. We hadden meer dan 10 doelkansen gehad. De korfgerichtheid was een stuk beter dan de vorige wedstrijden en dat had resultaat gehad. Het verdedigen mocht nog wel een stukje beter.
In de tweede helft was de concentratie toch wat weg. Gelukkig wist Boelenslaan ook niet veel raad met de mogelijkheden, ze scoorden nog maar 1 keer. De eindstand was 5-2.
Bij de strafworpen wisten Lisanne, Femke en Elisa weer te scoren. Helaas voor ons, wist ook Boelenslaan 3 te maken: 3-3.
Het gaat steeds beter: meer kansen leveren doelpunten op. Het gooien ging alweer beter. Nu nog de scherpte in de verdediging blijven volhouden.
Volgende week staat de lastige (thuis)wedstrijd tegen V&V op het programma.