Zaterdag 24 november reisde It Fean af naar Balk voor de wedstrijd tegen Harich. It Fean 2 begon vol goede moed aan de wedstrijd. Ondanks het blessureleed en het feit dat It Fean 2 in de zaal een klasse hoger speelt dan op het veld was de competiestart tot nu toe  goed verlopen.

Rutmer verving de geblesseerde Johan en op de bank zat een nieuwe speelster Treja. Treja heeft jaren bij Olympia in Twijzel gespeeld, maar maakt vanaf nu deel uit van de selectie van It Fean. We zijn erg blij met deze aanwinst en wensen Treja veel succes en speelplezier bij It Fean.

In het begin van de wedstrijd wist Harich als eerste een doelpunt te scoren. Remco trok de stand vervolgens gelijk door het afronden van een strafworp. Vervolgens maakte Harich direct twee doelpunten waardoor de toon voor de wedstrijd direct al behoorlijk gezet werd. It Fean leek te kort te komen tegen Harich. Daar waar It Fean wist te scoren, scoorde Harich 2 maal. Gedurende de gehele wedstrijd had Harich twee keer zo veel doelpunten als It Fean.

In de tweede helft kwam Herman in het veld voor Niels, omdat hij nog met een knieblessure kampte. Daarnaast kwamen Treja en Joukje nog in het veld. Dit maakte echter geen verschil in het scoreverloop. Harich bleef twee maal zoveel punten scoren als It Fean en uiteindelijk eindigde de wedstrijd in een 19-10 eindstand.

De doelpunten werden voor It Fean gemaakt door Remco(5), Marc(1), Niels(1), Rutmer(1) en Treja (1)