Afgelopen zaterdag 10 november is ook voor senioren 4 het zaalseizoen begonnen. Om 14:15 vertrokken we naar Winsum waar om 15:45 gestart werd tegen DWA/ARGO 3.

Door afmeldingen van Henk de Vries, Thom Krol en Anita v/d Wier waren Evert Bron, Peter Steffen Storm en Catherine van der Meer gelukkig bereid de gelederen te versterken.
Evert opende in de eerste minuut van de wedstrijd de score middels een afstand schot. Direct daarna een doorbraak van Gea: 0-2.
Na de vak wissel die hierop volgde scoorden beide heren van DWA/ARGO van afstand waardoor de stand na 3 minuten 2-2 op het scorebord stond.
Een dame van DWA scoorde van afstand, meteen gevolgd door een doelpunt van Evert: 3-3. Wederom een dame van DWA van afstand en een kansje onder de korf van Hein: 4-4. Evert zette ons middels een mooie actie van Jehannes op voorsprong: 4-5.
Echter weer had DWA meteen antwoord door twee afstand schoten van twee heren, Corry scoorde uit een doorbraak de 6-6, Gea scoorde van afstand 6-7.
Maar vlak voor het rust signaal scoorde DWA ook van afstand, gelijke stand bij de pauze: 7-7.

Na rust mocht Peter Steffen Jehannes vervangen en kwam Catherine erin voor Tjitske.
De voortvarende start van de eerste helft was echter bij beide ploegen ver te zoeken, het eerste doelpunt viel na 17 minuten aan de kant van It Fean, Hein scoorde van afstand. Direct daarna scoorde ook Corry van afstand en volgde de enige vak wissel na rust.
DWA is helemaal niet meer aan scoren toegekomen in de tweede helft waardoor de eindstand van 7-9 voldoende was voor It Fean om de eerste puntjes mee naar huis te nemen!