Afgelopen zaterdag was een spannende dag voor de F1. Concurrent Invicta F1 kwam langs op sportpak 't Ketting. Gemma was vanwege een korte vakantie afwezig.

Om 10.00uur kon scheidsrechter Pieter fluiten voor het begin van de wedstrijd. We begonnen met Egbert, Marnick, Inge en Ilse.
Duidelijk was dat de ploegen lekker aan elkaar gewaagd waren. Eindelijk echte tegenstand en soms kon je zien dat beide teams daar aan moesten wennen. Toch kwam het initiatief bij It Fean.
Marnick scoorde de 1-0 en toen binnen de eerste 10 minuten het ook nog 2-0 werd door Egbert leek It Fean op rozen te zitten. De rozen hadden nog wel wat netels want nog voor de rust werd het 2-1.

Na de rust begonnen we met Saul, Marnick, Inge en Ilse. Invicta kwam zelfs op 2-2 maar het was Ilse die heel knap de 3-2 scoorde. Beide ploegen hadden wel kansen maar scoren bleek iets te veel van het goede. In de laatste 10 minuten hoopte It Fean wat gemakkelijker door te drukken maar enkele slordigheden deden Invicta in de wedstrijd blijven. Ook zij kregen nog wel kansen maar toen Ingmar, met haar eerste doelpunt ooit, de 4-2 scoorde was de overwinning binnen.
Vreugde, gejuich en zelfs confetti bij het eindsignaal. De F1 werd door tegenstander Invicta gefeliciteerd met hun kampioenschap. Complimenten daarvoor.
Natuurlijk kwam er een kampioensmedaille en werd er na de wedstrijd nog een broodje knakworst gegeten in de kantine.

Alle spelers gefeliciteerd en op naar de zaal.