De Expert- Formatie speelde thuis haar wedstrijd tegen WWC 1. De bal werd aangeboden door Europrovyl uit Augustinusga.

It Fean kreeg veel kansen, maar toch wist WWC het 1e doelpunt te maken, door middel van een strafworp. Twee minuten later wist It Fean haar kans af te ronden en werd de stand 1-1. Door de gretigheid van WWC wist It Fean een strafworp te verzilveren.

It Fean en WWC hadden beide veel kansen en werd de stand 4-4. Voor de rust wist It Fean nog één doelpunt te benuttigen en WWC wist nog twee doelpunten te benuttigen. De ruststand was 5-6 voor WWC.

In de tweede helft ging It Fean er weer tegen aan en wist It Fean een mooi afstandschot te scoren. Allebei de ploegen hadden vol op kansen, maar toch wisten beide partijen niet te scoren. It Fean maakte twee doelpunten en kwam op een voorsprong van één doelpunt. Dat duurde niet lang, want WWC wist een klein kansje te benuttigen en maakte de stand gelijk 7-7. Al snel daarna wist It Fean te scoren, alleen was de voorsprong van korte duur, want WWC maakte twee doelpunten doormiddel van een inloopbal en een afstandsschot.

De doelpunten gingen steeds wat gelijk op, alleen wist WWC twee doelpunten uit te lopen, waardoor de stand nu 12-14 was Beide partijen wist nog één kans te benutten en dat resulteerde op een 13-15 voor WWC.