Op vrijdagavond moesten we spelen in Noordwijk. Het veld lag er ondanks de vele regen eerder op de dag goed bij.

Al snel bleek dat we de overhand hadden ondanks dat NKC met 3 jongens speelde. In de eerste 10 minuten konden we toch net scoren ondanks het goede spel en de leuke kansen. Daarna was het wel raak. Gemma was dit keer de scherpschutter. Binnen enkele ogenblikken stond het zomaar 0-2 en bij rust zelfs al 0-3. Alle doelpunten kwamen van Gemma.

Direct na rust gingen we door waar we bij rust waren gestopt. Het was Ilse die al snel de 0-4 scoorde. Ondanks de vele kansen bleef het bij deze stand. Het hele team speelde erg goed en dus gaat het de goede kant op. Volgende week naar OWK uit Oostwold.