Afgelopen zaterdag reisde het 3e team af naar Deinum om het op te nemen tegen de koploper.  Sanne, Ellen, Grietje (de V) en Sjoerd en Rutmer waren bereid gevonden om de gaten in het team aan te vullen.

Na het fluitsignaal van de scheidsrechter bleek dat een van de vakken erg veel nadeel ondervond van de aanwezige lengte bij de tegenstander. Het andere vak was wat dat betreft beter in balans. Het werd een moeizame wedstrijd voor It Fean want na de nog veelbeelovende 1-1 liep TDK gestaag uit naar een 9-2 ruststand.

Aan het begin van de 2e helft werden Jille en Rutmer ingezet voor Herman en Jenco en Sanne kwam erin voor Grietje. Al snel bleek dat het bij It Fean wat beter ging draaien. De achterstand werd kleiner en kleiner. TDK kwam echter niet in gevaar. Daarvoor was de achterstand bij rust te groot. De eindstand werd 14-9. De jeugdige gastspelers hebben het uitstekend gedaan. Bedankt voor jullie hulp.