Vandaag stond Oerterp D1 tegenover ons. In de aanval begonnen Rutger, Huub, Thamara en Esmee en in de verdediging Peter, Jelmer, Hilda en Janna. Wieneke zat op de wissel. Anneke is helaas een tijdje uitgeschakeld door een enkelblessure.

Het begon meteen goed, de eerste aanval scoorde direct  door een doorloopbal van Rutger. Al vrij vlot daarna scoorde Rutger weer door een afstandschot. Huub maakte 3-0 door een kansje bij de korf.  De verdediging kreeg het wat lastig en met het uitbrengen van de bal werden  we ook wat slordiger en daar profiteerde Oerterp van. We gingen de rust dan ook in met 3-2.

Na de pauze werd het 3-3 dus moesten we er goed tegen aan. Rutger scoorde 2 keer van afstand en Huub ook nog een keer en dus werd het  6-3.  Na de vakwisseling was het Jelmer die scoorde, ondanks zijn gekneusde vinger, 7-3. Oerterp liet het er niet bij zitten en scoorde nog twee keer tot 7-5. Gelukkig scoorde Wieneke  van afstand en werd de einduitslag 8-5.

Een leuke wedstrijd om te zien en te coachen. Ook de scheidsrechter gaf na afloop van de wedstrijd aan dat hij het een mooie wedstrijd vond en erg had genoten!!

Doet Feenstra.

25 apr.20:15DWA/Argo/ROG MW3 - Boelenslaan / It Fean MW1Meer
It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F120 apr.10 - 12
Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E320 apr.6 - 4 (0 - 0)