De A's staan nog altijd ongeslagen bovenaan. 21 januari gingen we met volle moed richting Hardegarijp, waar Tietjerk op ons stond te wachten. Tietjerk doet het ook niet slecht in de competitie en staan op plek 3. Dus onderschatten mochten we ze zeker niet.

We zijn met alle vertrouwen aan de wedstrijd begonnen. Maar de kwaliteit van de wedstrijd hield veel te wensen over. Toen we met een 0-2 voor kwamen op de Tietjerkers, was het vertrouwen nog steeds goed, misschien iets té goed. Want toen werd het opeens 3-2 en kregen we het wel een beetje benauwd.
Want om kampioen te worden, kunnen we het ons niet veroorloven om nog een wedstrijd te verliezen. Gelske maakte de 3-3 zodat we het vertrouwen iets terug kregen. Bij de 3-3 was ook de vaks wissel en liet Gelske meteen weer een door waardoor het 4-3 werd. En toen hadden de jongens van it fean er genoeg van. Ze hadden geen zin om te verliezen.
Nadat Susanne de 4-4 gemaakt had, maakte Sander (ONE-HANDY!) de 4-5. Niels en Peter-Steffen maakten er nog even 4-7 van. En de eindstand is 5-7 geworden. Maar deze overwinning kwam ons niet aanwaaien. De a's hebben wel eens betere wedstrijden gespeeld!
Maar we staan nog steeds ongeslagen boven aan. En hopelijk houden we dat zo. 4 februari moeten we het opnemen tegen Zunobri. Ook een lastige tegenstander dus publiek gewenst!
We spelen deze wedstrijd om 14:10 uur.