Afgelopen zaterdag alweer een optreden van de F2. Helaas zonder Ellen. Zij was geveld door een buikgriep. DOW had in de eerste 2 wedstrijden 22 doelpunten gemaakt maar vervolgens verloren ze van V & V waar It Fean van had gewonnen.

Bij DOW meer lengte maar It Fean had daar niet echt last van. Er werd goed gespeeld. Er werd veel geschoten en ook op de inloopbal wordt steeds beter gespeeld. Toch kwan DOW onverwachts op 0-1. Hun eerste schot was raak. We lieten ons niet uit het veld slaan maar toch was het rust 0-1.
Na de rust een zelfde beeld. It Fean voortdurend in de aanval en de 1-1 van Jorrit was dan ook meer dan terecht. De 2-1 hing sterk in de lucht maar in de laatste minuut wist DOW nog te scoren uit een spaarzame tegenaanval.
Helaas en niet terecht maar we worden steeds beter.

Volgende week tegen De Pein in Opeinde. Nieuwe ronde, nieuwe kansen.