Afgelopen 2 weken moesten we 2 maal aantreden tegen Olympia 3. Duels die in het verleden bol stonden van strijd. Nu ook weer. Veel strijd maar ook veel plezier tussen de partijen. Zo hoort het ook.

Verleden week leek It Fean Olympia weg te blazen. Een schotpercentage waar de coach van senioren 1 jaloers op kon zijn en een tussenstand van 10-3 werd uiteindelijk een ruststand van 10-5.

Na de rust daalde het schotpercentage zienderogen en Olympia kwam beter in de wedstrijd. Zelfs zo dat ze met de overwinning weg gingen 12-13.

Afgelopen zaterdag was It Fean op revanche belust. Hoewel de score minder goed ging dan afgelopen week was het wel It Fean dat iets meer initiatief toonde. Toch bleef de score van beide zijden haperen en na 17 minuten was het pas 1-1. Daarna nam It Fean scorend wel het initiatief en moest Olympia steeds aanklampen. Vlak voor rust liep It Fean uit naar 4-6.

Na de rust hetzelfde beeld als afgelopen week. Olympia kwam weer terug en zelfs 1 maal op voorsprong. It Fean nam toch het initiatief weer over en wist in de slotfase de wedstrijd te beslissen en kon zo 2 punten meenemen naar huis; 8-10.

Dank ook hier aan een aantal junioren. Alle verslagen lezende kunnen we als club zien dat er een grote saamhorigheid is en bereid is om elkaar te helpen bij blessures en ziektes.

Als team van de week wil ik uitroepen; de junioren. Klasse dat jullie bij zoveel teams voor aanvulling hebben gezorgd.