Zaterdag 19 november op pad naar Holwerd. Al vroeg op pad en dus moesten we een weg door de mist snijden. Met maar 4 spelers dit keer. Iris was een weekendje weg en Ellen was helaas door ziekte geveld. Een zware wedstrijd was de verwachting want DTL had haar eerste wedstrijd gewonnen met maar liefst 7-0.

Dit kwam eigenlijk ook wel uit. DTL en It Fean werd een lekkere felle wedstrijd. Vanaf het begin golfde het spel heen en weer met in het begin iets meer kansjes voor It Fean. Toch was ook DTL gevaarlijk, maar met name Elina deed het verdedigend knap. Met aanmoedigingen vanaf de tribune en vanaf de kant hield ze haar goed staande. Bij rust was het 0-1 door het eerste doelpunt van Jorrit in competitieverband.

In de rust werd aangegeven dat met name Elina veel moest bewegen om te voorkomen dat haar tegenstandster de bal kon onderscheppen. Dat ging goed. Het spel golfde weer op en neer en DTL en It Fean waren aardig gelijkwaardig. Toch scoorde It Fean de 0-2 doordat Annelien een kans fraai benutte. DTL was de kluts kwijt en en een groot It Fean offensief ontstond en alweer Jorrit scoorde de 0-3.

DTL herstelde zich daarna weer en scoorde dan ook een wel verdiende treffer. Jorrit bepaalde de eindstand nog op 1-4 middels een afstandsschot.

Een knappe overwinning. Nu een weekje vrij. Op 3 december thuis tegen mede-koploper DOW.