12 Oktober 2011 was het zover. Kwart voor zeven begonnen wij met de wedstrijd, thuis tegen Flamingo's. Ondanks dat we het al wisten, dat we kampioen waren, was de motivatie erg groot. Dat had natuurlijk ook te maken met het enthousiaste publiek dat ons aanmoedigden langs het veld.

Door een klein kansje zag Thamara de kans om het 1-0 te laten worden. Anneke maakte door middel van een mooie afstandsschot de teller op 2-0. Daarna scoorde ze weer met een schot en werd het 3-0. De Flamingo's maakte het met een afstandsschot 3-1. Rutger schoot van zeer dichtbij de stand naar 4-1. En Jelmer deed hetzelfde waardoor de stand op 5-1 kwam. De Flamingo's zagen voor de rust nog een kans werd de stand naar 5-2 gebracht.

De tweede helft begon goed. Peter scoorde door een afstandsschot. En werd het 6-2. En het werd zelfs 7-2, door een afstandsschot van Hilda. Op het allerlaatst scoorde de Flamingo's nog en werd de eindstand 7-3.

Na de wedstrijd werden we door iedereen gefeliciteerd. We zijn herfstkampioen!! We gingen naar huis, met ieder van ons een mooi medaille mee.

Aanval: Huub (25/Janna), Peter, Anneke, Thamara

Verdediging: Rutger, Jelmer, Hilda, Wieneke