Op donderdag 22 september speelde It Fean tegen Noordenveld. We begonnen de wedstrijd met volle moed na de overwinning van afgelopen zaterdag bij Noordenveld, maar realiseerden ons wel dat we niet te ‘makkelijk’ moesten gaan denken. In de 1e helft viel het ons wel tegen en gingen we de rust in met de stand 1-2.

Na de bespreking van Margriet stapten we de 2e helft in met als doel om te gaan winnen. Al snel toen we waren begonnen met de 2e helft scoorde Gelske een kleinkansje, dus 2-2. Het ging steeds beter met het aanvalsvak en het verdedigingsvak dus het aanvalsvak zette de aanval goed op en Sander wist 2 doelpunten te scoren. De stand is nu 4-2.
We wisselden van functie en nu zat het vak van Peter in de aanval. Na de onderschepping van onze verdediging ging de bal naar het aanvalsvak. We zetten de aanval op en peter startte uit onder de korf en scoorde een klein kansje. De stand is nu 5-3.
De tegenpartij had ook weer gescoord dus we wisselden weer van functie. De verdediging onderschepte de bal en die ging naar het aanvalsvak waardoor hun weer een actie op konden zetten en dat deden ze goed want Meike scoorde een kleinkansje. De stand is nu 6-3. We kregen daarna een doelpunt tegen. De stand is nu 6-4.
We wisselden weer van functie en nu stond het vak van Peter in de aanval. Na de positie weer goed te hebben opgezet scoorde Coletha een doorloopbal. De tegenpartij kreeg de bal en de aanvalsvak hadden die weer onderschept en die ging weer naar het aanvalsvak. We zetten de aanval op en toen scoorde Hilliena een afstandsschot.

Sander 2x Meike 2x gelske 1x peter 1x Coletha 1x Hilliena 1x

25 apr.20:15DWA/Argo/ROG MW3 - Boelenslaan / It Fean MW1Meer
It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F120 apr.10 - 12
Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E320 apr.6 - 4 (0 - 0)