Zaterdag moesten we alweer tegen Invicta. Na de 3-0 overwinning van afgelopen week gingen we vol goede moed naar Kollum. Iris en Ellen waren er dit keer niet.

We moesten spelen op kunstgras en dat was voor ons team een nieuwe ervaring. Eerst maar even uitgelegd dat we niet moesten gaan duiken. Letterlijk eerst het kunstgras laten voelen en in de wedstrijd hebben we geen schaafwonden opgelopen.

Het beeld voor en na de rust was gelijk; It Fean eigenlijk oppermachtig met ca 80% van de tijd de bal in bezit. Alle spelers kwamen in de wedstrijd tot wel een doelpoging en zo ingeschat was de verhouding doelpogingen wel 20-5 in het voordeel van It Fean maar helaas hadden we net niet het geluk van een doelpunt.

Op training was aandacht besteed aan de inloopbal, aangeven bij de korf en dan inlopen. In de wedstrijd ging dat al bijna goed maar nog net geen doelpunt. Eindstand bij een goed gespeelde wedstrijd 0-0. We hadden meer verdiend.

Bij de strafworpen een 3-4 overwinning.