Na twee overwinningen kunnen enkele spelers zich niet meer goed beheersen en dromen nu al van het volgende kampioensfeestje! De foto is alvast gemaakt door onze huisfotografe Suzanne Borger. Die kan eerst worden gebruikt voor de website.

Dit alles kon natuurlijk mooi want de weersvoorspellingen beloofden een prachtige middag. En onder het prachtige nazomerse zonnetje moest het 3e team de derby tegen Flamingo’s uit Buitenpost afwerken. Eens kijken of de reeks van overwinningen voortgezet kon worden.

It Fean begon in ieder geval lekker met een 1-0 voorsprong. Gelukkig lette de scheidsrechter goed op, want een afstandsschot van Petra ging door de korf zonder dat de bal ook maar iets raakte. Uiteraard een geldig doelpunt. Het ging mooi gelijk op totdat It Fean er vanaf 3-3 in slaagde een gaatje te slaan naar 5-3. Richting de rust bouwde It Fean de voorsprong uit tot 8-4.

In de tweede helft bleef It Fean geconcentreerd en kwam door een knappe actie van Grietje zelfs op 10-5 voorsprong. Het mooie nazomerse weer begon enkelen conditioneel parten te spelen. De doelpuntenproductie werd wat moeizamer, maar gelukkig was ook bij Flamingo’s het beste eraf. Enkele wissels bij beide teams moesten het tij keren, maar de marge bleef gelijk. De eindstand werd 13-8.