Het tweede van Boelenslaan / It Fean heeft in de tweede speelronde alle rollen weer omgedraaid. Na een noemenswaardige wedstrijd in Oude Pekela moest er het een en ander recht gezet worden. Een thuiswedstrijd op het eigen gras in Boelenslaan is iets waar lang naar uitgekeken werd. Op volle strijdkracht kon de wedstrijd beginnen die onder leiding van scheidsrechter H. Warris werd ingefloten.

Vanaf het eerste moment was het raak voor de ploegencombinatie uit Boelenslaan en Surhuisterveen. Binnen de kortste keren was het al 7-0 voor de thuisspelende ploeg. Het geloof was er om een monsterscore neer te zetten. Toch bleken de gasten uit Ruinerwold overtuigd van hun kunnen en maken zij 3 doelpunten op rij wat de koppen van het tweede weer op scherp zette. De ruststand was 9-3 in het voordeel van de roodhemden.

In de tweede helft begon moeilijk voor het tweede. De gasten begonnen het spel beter te begrijpen en Boelenslaan / It Fean begon iets wat te rommelen in het spel. Tot aan de stand 10-5 werd het nog enigszins spannend totdat de laatste krachten opgespaard werden om nog een reeks van 9 doelpunten te realiseren. De einstand was dus ook 19-5 in het voordeel van de thuisploeg.

De volgende wedstrijd wordt aankomende woensdag alweer gespeeld tegen OWK 3 uit Oostwold. De wedstrijd zal om 20.00 beginnen en wij zullen alleen maar beter presteren onder de aanmoediging van de trouwe supporters!

20 apr.09:30It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F1Meer
20 apr.09:30Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E3Meer
20 apr.10:00It Fean / Boelenslaan B1 - DTL B1Meer
20 apr.10:00Harkema E1 - It Fean / Boelenslaan E2Meer