Op naar Roden met 5 onrustige (lees "drukke") meiden. We moeten er een beetje inkomen en dat resulteert in de eerste 8 minuten voor een 2-0 achterstand. Net voor de wissel weet Iris toch te scoren. Esmee wisselt voor Nyncke en Ester moedigt ze nog even aan, kom op meiden even een tandje erbij en blijven bewegen. Fardau loopt steeds mooi vrij en maakt de gelijkmaker. Vlak daarna weet Esmee de korf te vinden en komen we op voorsprong. Het spel lijkt iets feller te worden, Sanna Roos heeft een mooie kans maar mist net helaas, Iris weet de korf wel weer te raken en zo komen we op 2-4.

De meiden beginnen steeds meer en feller te spelen en we gaan met een voorsprong de rust in. Fardau mag even bijkomen en Nyncke komt er weer in.  Esmee scoort, maar deze is helaas verdedigt. Voor de wissel scoren beide teams nog een keer. De laatste 10 minuten gaan in, en we krijgen nog een paar mooie kansen, en scoren ook nog 2 keer.

We gaan met een 3-7 winst voldaan terug naar Surhuisterveen.