We moesten in Boelenslaan korfballen om 10:45 uur. Femke kwam wat later, daarom deed Eline mee. Rene en Eline begonnen op de kant. Het eerste doelpunt werd al snel gemaakt, in de eerste aanval. In het aanvalsvak van Johannes, Dewi, Nynke en Jildau, scoorde Jildau van afstand. Al snel werd het 1-1.

Na de 12,5 minuten moesten we wisselen van vak. Toen kon het andere vak (Stefan, Eva, Sjoukje en Ineke) aanvallen. En Sjoukje scoorde 2-1. Toen konden zij twee keer scoren, 2-3. Sjoukje scoorde en dat maakte het weer een gelijkspel. 3-3. Daarna scoorde Stefan twee keer en stonden we voor met 5-3. Nog net voor rust kon Drachten ook nog een keer scoren. Ruststand 5-4.

Na rust ging Nynke eruit en Eline erin. Het werd 5-5. Ook Ineke werd gewisseld en Femke kwam erin. Ook René kwam erin voor Johannes. Jammer genoeg scoorde Drachten weer. Na vakwisseling kon Sjoukje ook scoren, 6-6. Helaas kon Drachten nog 3 keer scoren. De scheidsrechter had 6-8 opgeschreven. Jammer genoeg hebben we niet gewonnen, maar het was een spannende wedstrijd.

Eva was vandaag jarig en Dewi dinsdag. We hadden gelukkig toch nog wat lekkers gekregen.