Op vrijdagavond 11 september moesten wij uitspelen tegen Quick ‘21 C1 om 18:30 uur. Na het startsignaal ging Quick er meteen tegen aan en was het al snel 3-0 voor hun, maar Johan pakte ook zijn kans en scoorde 3-1. Helaas kwam Quick meteen weer terug en gingen we met 4-1 achterstand de rust in.

Na de rust pakte Quick meteen weer hun kans en was het 5-1, toen kwam er een leuk stukje dat Tim zijn schoenzool verloor en er een schoenenruil plaatsvond met zijn vader Peter. En dus hadden we een coach op sokken langs de lijn.

Hier maakte Emma gebruik van en scoorde 5-2. Maar helaas Quick scoorde nog 4x en Emma en Johan voor ons en dus werd de eindstand 9-4 voor Quick. Aan de supporters lag het niet want die waren er genoeg voor ons.