Op zaterdag 29 februari moesten we uit tegen SIOS B1. De vorige keer hadden we best wel dik verloren dus we waren benieuwd hoe deze wedstrijd zou gaan. Onderweg naar Wolvega kwamen we erachter dat de shirts waren vergeten, gelukkig stonden we nog op tijd met de kleren aan in het veld.

De scheidsrechter floot en de wedstrijd begon. Het begon spannend, we liepen gelijk op met SIOS. Even later kwamen ze al snel op voorsprong. Vlak voor de rust konden we nog een paar doelpunten maken waardoor we de rust ingingen met 9-6.

De tweede helft begon en al snel scoorde SIOS een aantal doelpunten waardoor ze een heel stuk uitliepen. Vlak daarna scoorde Niels met een mooi afstandsschot. Verder scoorden in de tweede helft voor ons: Frank en Egbert. De tegenstanders waren te sterk voor ons. De eindstand was 18-9.