Maandag 24 februari speelden we thuis tegen Quick D1. De wedstrijd begon met het eerste punt voor de tegenstander. Daarna was het al snel 1-1 met een mooi punt van Jildau. Het bleef even 1-1 en toen was er weer een punt voor de tegenstanders. Ilse stond voor de korf en maakte een mooi punt, waarna de stand op 2-2 stond. En het was weer Ilse die een mooi punt maakte, waarna we even voor stonden met 3-2. Het was alweer snel dat de tegenstanders een punt maakten en de score op 3-3 stond.

Nu kwam Djurre met een mooi schot en die viel erin, dus nu 4-3. De tegenstanders kwamen weer met een punt, waarna de score weer gelijk stond met 4-4. Djurre kwam weer in actie, waarna we weer een punt hadden, 5-4. Jildau maakte er nog een mooi punt, waarna de eindscore 6-4 was voor ons. Het was een prachtige en spannende wedstrijd, deze hebben ze maar mooi gewonnen.