We moesten 2x achter elkaar tegen dezelfde tegenstander de Wâlden F3. De vorige wedstrijd thuis hadden we gewonnen met 11-7. We vertrokken vroeg naar Oenkerk. Coach Daniel zei dat we ook vandaag weer goed ons best moesten doen, want de overwinning van vorige week betekent natuurlijk niet dat het nu weer winst gaat worden.

We begonnen de wedstrijd met Lianne, Jorrit, Jeltsje Johanna en Jesse. De eerste 10 minuten werd er goed overgespeeld en goed verdedigd door beide ploegen. Daardoor werd er niet gescoord. Na de wissel speelden Michelle, Wybren, Ilse en Jeltsje Johanna. Al snel was het 0-2 door doelpunten van Wybren en Michelle.

Na de rust kwamen Jorrit, Ilse, Jesse en Lianne in het veld. Er werd goed aangevallen en al snel scoorde Ilse de 0-3 en Lianne de 0-4. Ook verdedigend deed It Fean goed zijn best zodat het voor de Wâlden moeilijk was om te scoren.

De laatste 10 minuten deden Michelle, Wybren, Jeltsje Johanna en Jorrit weer mee. Jeltsje Johanna vergrote de voorsprong naar 0-5. De Wâlden scoorde ook 1x, waardoor er na 40 minuten een eindstand van 1-5 op het scorebord stond. Weer een goede overwinning van It Fean F2!