Vandaag moesten we uit tegen Drachten, Lorenzo was geblesseerd en we hadden Rihanna vd D2 mee als invaller. In de aanval begonnen Stefan, Ilse, Baudie en Sjoukje(als heer). Het verdedigingsvak bestond uit Johannes, Djurre, Jose en Jildau. We waren erg aan elkaar gewaagd en kregen volop kansen, maar het duurde nog een poosje voordat Baudie door middel van een afstandschot ons op 1-0 voorsprong zette.

Na de 12,5 minuut wissel hadden we de smaak te pakken en kwamen we door afstandschoten van Djurre, Johannes en Jildau op 4-0 voorsprong. Hierna was het pauze.

Kennelijk was Drachten hierna ook wakker geworden en binnen no-time kwamen we op 5-4 achterstand. Hierna ging het gelijk op, Jildau maakte nog 5-5 en Jose nog 6-6 maar helaas wist Drachten te winnen met 8-6. Jammer.