Zaterdag 30 november speelden we uit tegen Quick '21 D1. We gingen goed van start en scoorden meteen 2 doelpunten (Baudie en Jose). Quick was meteen weer bij de les en gooiden er ook 2 in, zo stond het weer gelijk. Meteen erna scoorde Quick weer maar Djurre kwam meteen met een antwoord, 3-3. Jildau wist ook de korf te vinden en Djurre nog een keer. Ook Quick wist er voor de rust nog 1 in te schieten. Ruststand 4-5.

De 2e helft kwam Quick goed uit de startblokken en scoorde 4x achter elkaar. Gelukkig bracht Jose ons weer terug in de wedstrijd met een mooi schot, 8-6. Weer scoorde Quick en voor ons scoorde Sjoukje, zo bleef het spannend en scoorden we om en om. Door doelpunten van Lorenzo en Jildau en 3 van Quick stond het 12-9. Lorenzo scoorde met een mooi afstandsschot weer de aansluitingstreffer en schoot er meteen nog 1 in. Zo was de stand 12-11.

We kregen zeer veel kansen om de gelijkmaker te maken maar hij wou er niet in. Met nog een paar minuten op de klok was dat wel verdiend geweest maar helaas veroverde Quick de bal. Ze gooien naar de aanval en met 1 schot wat meteen raak was brengen ze de stand op 13-11. In de laatste minuut scoort Jildau nog voor ons maar er is geen tijd meer om nog eens aan te vallen. Zo wint Quick met 13-12 na een zeer mooie en spannende pot korfbal!