Donderdag 3 oktober stond de wedstrijd tegen LDODK MW1 op het progamma. Dit is geen onbekende tegenstander voor ons. De week daarvoor lieten we de twee punten liggen. Het was nu zaak om de twee punten thuis te behouden. Om aansluiting te houden met de nummer 1 en de tweede plek in de competitie te behouden.

Na dat de scheidsrechter floot, kregen we al snel aardige kansen. Die lieten we onbenut, met opgeheven hoofd gingen we door. Het ging gelijk op de eerste minuten van de wedstrijd. Voorsprong voor ons, weer gelijk. Daarna kwam LDODK op voorsprong en wij trokken dit weer gelijk. Doordat Jannie goed de korf wist te vinden, gingen we de rust in met de stand van 11-11.

De 2e helft ging het de eerste tien minuten gelijk op. Daarna kwam LDODK in hun ritme, door hun fysiek spel. We deden er nog schepje er boven op, zowel aanvallend als verdedigend. Zo konden we de stand weer gelijk trekken. We konden de wedstrijd sneller naar ons toe trekken, wanneer we de opgelegde kansen af hadden gemaakt. Maar met opgeheven hoofd gingen we door, Thom wist de strafworpen feilloos te benutten in de 2e helft. Zo creëerden we de voorsprong, die we niet meer uithanden hebben gegeven. Eindstand 17-15.