Zaterdag 14 september speelden we tegen OKO/BIES. Deze wedstrijd werd gespeeld in Boelenslaan omdat het veld in Surhuisterveen nog te droog was. We begonnen de wedstrijd en Sjoukje scoorde gelijk het 1e doelpunt. Kort daarna scoorden lorenzo, Jildau, Djurre en sjoukje weer. Waarvan Djurre 3 keer. Met 7-0 gingen we wisselen.

Na de wissel scoorden Ilse en José van lange afstand. Daarna werden kansjes benut door Stefan en José waarop de rust stand op 12-0 kwam te staan. In de kleedkamer kregen we nog wat tips en kregen we te horen dat we het met z'n allen doen en dat niet alleen diegene die scoort belangrijk is maar dat we het met het hele team doen.

Na de rust scoorde de tegenstander meteen! 12-1! Daarna scoorden Jildau en Lorenzo een kansje en Sjoukje nog een mooie inloopbal. Toen stond het 16-1. Wissel.

De laatste punten werden gescoord door Ilse, José en Djurre. Djurre scoorde er 6! Daarmee werd hij topscoorder van die dag. Toen was het afgelopen en hadden we gewonnen.