Zaterdag 7 september moesten we onze eerste competitiewedstrijd spelen tegen Mid-Fryslân. We speelden uit, dus gingen we met z’n allen in de auto naar Grou. We waren best gespannen, maar hadden er vooral heel erg veel zin in.

De wedstrijd begon, we speelden erg goed en al gauw scoorde Mirthe, 1-0 voor ons. Maar al snel kregen we ook een doelpunt tegen, 1-1. Daarna door een kleine overtreding kregen we een strafworp tegen, 2-1 achter. Voor de pauze scoorden zij nog een doelpunt. Het was pauze en we stonden 3-1 achter.

Na de pauze lieten we 3 doelpunten door, 6-1. Toen maakte ik een doelpunt, 6-2. Als afsluiter scoorde Sharon nog één. De wedstrijd was afgelopen, 6-3 verloren. We hadden, vond ik, best goed gespeeld. We hadden heel veel kansen, maar ze wilden er gewoon niet in. Maar volgende keer winnen wij. 😉