Op maandag 27 mei speelde D2 de wedstrijd, die eigenlijk voor zaterdag 25 mei stond gepland, tegen de Flamingo´s uit Buitenpost. We hebben de vorige wedstrijd tegen de Flamingo´s net achter de rug, namelijk zaterdag ervoor 18 mei.

In de eerste helft hadden wij wel kansen, maar ging de bal niet altijd in de korf. Zo werd het in de eerste 12 en halve minuut 0 tegen 3 voor de Flamingo´s.

In het volgende blok kregen we toch een bal door de korf op naam van Djurre. Helaas moest Anouck het veld verlaten, omdat ze aan haar vinger geblesseerd raakte. Na de pauze kregen we versterking van Sjoukje die 2 keer ging scoren. Ook Baudie moest het veld verlaten met een blessure aan haar vinger. De Flamingo´s scoorden 2 keer.

In de laatste 12 en halve minuut werd het nog spannend. Djurre en Janke scoorden elk nog een keer waarmee de stand op 5 tegen 5 staat. Niemand scoorde meer dus werd dit de eindstand. Wij hebben wel meer kansen gehad, maar die gingen er helaas niet erin.