Na een super spannende wedstrijd van de F-jes tegen Zunobri, mocht onze E2 ook aan de bak in Zuidhorn.  Helaas was Harm vanwege hooikoorts niet mee, dus moesten ze het met hun 5-en doen.
Lysan, Remco, Lisa en Femke ging van start. Zunobri was aan het begin van de wedstrijd scherper en wist 2 keer de scoren. De E’s speelden goed samen en daardoor wist Femke haar eerste doelpunt van deze wedstrijd te maken.

Er brak een spannende fase aan waar om en om werd gescoord. Femke wist nog 2 keer te scoren waardoor na 10 minuten spelen de stand 4-3 was. Shanna kwam er in voor Lisa. Het spel van 4 tegen 4 kan behoorlijk snel gaan, dus de kids hebben weer heel wat meters gemaakt. Remco wist de stand terug te brengen naar 6-5. Daarna scoorde Zunobri weer 2 keer. De E’s bleven door strijden en wisten net voor de pauze de stand terug te brengen naar 8-7.

In de pauze vooral meegegeven dat ze moeten blijven bewegen. Hoe vrij je ook staat als de bal niet gelijk komt loop dan richting de bal, zodat de tegenstander er niet makkelijk tussen kan komen. Remco, Lisa, Femke en Shanna stonden nog maar net in het veld of Shanna maakt de 8-8. De eerste 10 minuten van deze helft waren zo snel voorbij dat we vermoeden dat de scheids een horloge heeft die op sneltreinstand stond. De laatste 10 minuten waren aangebroken. Het was een erg spannende fase van de wedstrijd waar om en om gescoord werd. De coach vond het zo spannend dat ze niet meer de score bij gehouden heeft. Na super hard werken en goed gespeeld te hebben wisten we helaas geen punten mee terug te nemen naar Surhuisterveen. Eindstand van 11-10.

25 apr.20:15DWA/Argo/ROG MW3 - Boelenslaan / It Fean MW1Meer
It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F120 apr.10 - 12
Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E320 apr.6 - 4 (0 - 0)
It Fean / Boelenslaan B1 - DTL B120 apr.5 - 7