Zaterdag 9 februari moesten we naar Haulerwijk toe. Femke en Jildau waren afwezig, dus Baudie van de D3 was mee als versterking. Al in de eerste minuut scoorde Baudie een prachtig afstandschot, al snel gevolgd door nog een afstandschot van Baudie en een mooie inloopbal van Djurre, 3-0.

Ondertussen hield de verdediging het mooi dicht in het andere vak. Na 12 en een halve minuut werd er gewisseld. Lorenzo maakte een geweldig afstandschot waar hij zelf van stond te kijken, wederom hield de verdediging het mooi dicht en zo gingen we met 4-0 de rust in.

Na de rust had de tegenpartij ineens 2 vreemde heren in het veld staan die voor de rust nog nergens te zien waren. Het hele spel ging de andere kant op, Donkerbroek wist ineens de korf te vinden en ondanks dat Lorenzo nog een mooie knaller maakte gingen we met 5-5 als eindstand naar huis. Binnenkort thuis revanche.