Hallo allemaal, welkom bij het allerleukste verslag van de wedstrijd van de C2! Ik (Jeska) ben vandaag jullie verslaggever dus bereid je voor! Het belooft een moeilijke en spannende wedstrijd te worden want, we hebben de vorige keer 8-1 verloren… Ohja, omdat er 2 mensen uit ons team afwezig waren hadden we Inge en Aukje van de C1 meegevraagd.

De scheidsrechter fluit en de wedstrijd begint. We pakken door Judith gelijk de voorsprong 1-0 in de 19e minuut. Jammer genoeg wordt die voorsprong door Noordenveld de grond in gedrukt met 1-1 in de 13e minuut. Ingmar pakt na 2 minuten de voorsprong weer terug met een afstandschot, 2-1! Ik maak de voorsprong sterker door in de 12e minuut een doorloopbal erin te gooien, 3-1. Noordenveld pakt zich weer op (jammer genoeg wel) en scoort de 3-2 en 3-3.

Met nog 1 minuut op de klok ramt Noordenveld nog even een doorloopbal erin, 3-4… In de Pauze heeft Ria ons weer de moed erin gepraat en gingen we weer de wedstrijd in. Na 12 bloedstollende minuten (waar geen goals kwamen) kwam er weer actie van Noordenveld, ze scoorden de 3-5 met een afstandschot. We lieten ons niet kennen en vochten de laatste 12,5 minuten ons weer terug in de wedstrijd, met resultaat! Kort na het doelpunt van Noordenveld scoorde Inge een afstandschot! 4-5 zie je wel Noordenveld, we laten ons echt niet zo snel kisten!

Weer 7 minuten voorbij en we stonden nog steeds met een doelpunt achter, we moeten echt dat doelpunt nog inhalen! Met nog 3 minuten op de klok scoort Eva met een doorloopbal het gelijkmakende doelpunt, yess nu is er nog kans om te winnen! we hebben echt geprobeerd om nog 1 doelpunt te scoren maar tevergeefs. We hebben wel 5-5 gespeeld tegen de 2e plek, best wel een prestatie! Ik hoop dat jullie dit natuurlijk weer helemaal fantastisch vonden, en joejoee!

X-jes Jeska Groen

(bedankt voor het meedoen Inge en Aukje!)