Na de mysterieuze verdwijning van het puntenbriefje, schrijven we dit stukje puur op basis van ons herinnering. En dat is niet zo moeilijk want het was een legendarische wedstrijd op vrijdag 5 oktober. De D3 moet spelen tegen DTG, ze zijn helemaal compleet en klaar om de strijd aan te gaan. Djurre uit de D2 helpt bij de thuiswedstrijden en hij zorgt voor een aantal voltreffers! Wat is iedereen fanatiek!

DTG maakt weinig kans als Rihanna snel achter de bal aanrent en afvangt onder de korf. Anouck scoort in deze wedstrijd haar eerste punt. Een prachtig afstandsschot! Emma gaat als een speer met een inloopbal. Hiervoor bewaart ze altijd nog wat energie heb ik uit betrouwbare bron vernomen. Ook Baudie en Janke scoren door van grote afstand de bal naar elkaar te gooien waarmee ze supersnel aan de andere kant zijn. DTG komt 2 keer aan scoren toe.

Maar It Fean / Boelenslaan wint met 6 punten voorsprong. Dus staat het 8-2. De avond valt, het is al schemerig als het dreamteam naar de kleedkamer vertrekt. De vele supporters praten nog lang na over de geweldige zege en het fanatieke spel.

20 apr.09:30It Fean / Boelenslaan F1 - Harkema F1Meer
20 apr.09:30Oerterp E1 - It Fean / Boelenslaan E3Meer
20 apr.10:00It Fean / Boelenslaan B1 - DTL B1Meer
20 apr.10:00Harkema E1 - It Fean / Boelenslaan E2Meer