Zaterdag 13 oktober moest Boelenslaan / It Fean aantreden tegen WIK’34 Damwoude. De wedstrijd werd gespeeld in Damwoude. De spelers hadden er mooi weer bij en het beloofde een spannende wedstrijd geworden. Dinsdag hadden de beide ploegen elkaar ook al getroffen tijdens een bekerwedstrijd waar Boelenslaan / It Fean de punten mee naar huis namen.

De scheidsrechter gaf het fluitsignaal en de wedstrijd was begonnen. De EXPERT-formatie wist als 1e de korf te raken. Hier wist WIK’34 gelijk antwoord op te geven. Het lukte Boelenslaan / It Fean om een gaatje te slaan met 1-4. Hierna kon WIK’34 ook makkelijk de korf vinden en stond het in de rust 3-4.

De 2e helft was begonnen. Boelenslaan / It Fean raakte als 1e de korf en wist de korf meerdere malen te vinden. De doelpunten werden gescoord waardoor Boelenslaan / It Fean een voorsprong had van 6 doelpunten. WIK’34 scoorde ook meerdere malen maar het mocht niet baten voor WIK’ 34, want Boelenslaan / It Fean ging er met de punten vandoor. De eindstand was uiteindelijk 8-14.