De wedstrijd begon met een doelpunt tegen. Het was 1-0. Daarna werd het al snel weer ingehaald met een doelpunt van: Lisanne. Het was 1-1. Later die helft werd het weer ingehaald, met een doelpunt voor OKO/BIES. Het was 2-1.

Na veel overspelen was er weer een doelpunt gemaakt, deze was gemaakt door Jeska. Het was 2-2. Hierna kwam er weer een punt voor ons, gemaakt door Lisanne. Het was 2-3. En hierna nog een doelpunt, gemaakt door Marieke. Het was 2-4.

We hadden pauze en we gingen er weer tegenaan. Er was weer een doelpunt voor ons na heel veel overspelen, gemaakt door Tessa. Het was 2-5. En toen ging het heel snel, in de laatste 2 minuten werd er nog gescoord. Eerst een doelpunt van Jeska en daarna in de laatste 45 seconden een doelpunt van Myrthe. Het was 2-7.