Op 22 september speelde D2 uit tegen Oerterp D1. Oerterp opent de wedstrijd vrij snel met een 1e doelpunt. Er volgen daarna nog een aantal doelpogingen en Oerterp speelt zeer aanvallend. In de 20e minuut valt dan het 2e doelpunt voor Oerterp. Maar Boelenslaan / It Fean laat de achterstand niet verder oplopen en Jildau scoort heel vlot na het 2e punt van Oerterp een mooi doelpunt.

In de 2e helft scoort Oerterp opnieuw, maar ook deze wordt weer door It Fean / Boelenslaan afgestraft door een doelpunt van Djurre. Oerterp blijft echter sterk terugkomen en zet de stand op 2-4. Opnieuw volgt er een prachtige doelpunt van Djurre, van veraf gescoord. De achterstand wordt door Oerterp weer verkleind door een nieuw doelpunt van Oerterp. In de laatste speelminuten weet weer Jildau nog eenmaal te scoren en dit levert een eindstand van 5-4 op.

It Fean / Boelenslaan heeft flink gevochten en heeft daardoor de schade enigszins weten te beperken, maar een overwinning zat er helaas niet in.