We starten de wedstrijd met: Rianne, Nynke, Sjoukje en Sumea. Na een paar minuten een strafworp voor It Fean, helaas geen doelpunt. Daarna een strafworp voor Kinea, na 9 minuten is het 1-0 voor Kinea. Door hinderen kreeg Kinea weer een strafworp deze ging er in, 2-0. Sjoukje en Rianne gaan eruit Eva en Eline komen erin. Direct daarna scoort Nynke de 2-1.

We gaan de rust in met 2-1. De 2e helft eginnen we met: Eva, Eline, Sjoukje en Rianne. Deze begint goed na een aantal keer proberen is het raak 2-2 door Sjoukje. Na een strafworp voor Kinea, deze gaat er niet in, gaat de bal er bij ons wel in 2-3 wederom door Sjoukje. De 2-4 maakte Sjoukje ook en de 2-5 werd gemaakt door Eva. Eva maakt de 2-6 ook. Sjoukje 2-7 en 2-8.

We hebben de smaak te pakken, door goed overspelen maken we snel achter elkaar een paar doelpunten. En daarna weer een doelpunt gemaakt door Eline het werd daardoor 2-9. Wissel: Eline en Eva eruit. Sumea en Nynke erin. Nynke maakt de 2-10 en de 2-11.

De eerste helft moesten we er even inkomen maar dat hebben ze in de 2 de helft meer dan goed gemaakt. Wat zijn ze weer fanatiek! Super start van een nieuw seizoen.

De strafworpen hebben Kinea gewonnen met 3-2 of 4-2.