Zaterdag moest It Fean / Boelenslaan aantreden tegen Invicta uit Kollum. It Fean / Boelenslaan kwam goed uit de startblokken en pakte een 2-0 voorsprong. Het scoreverloop ging gelijk op. It Fean / Boelenslaan had een 4 doelpunten verschil voorsprong. It Fean / Boelenslaan ging met een 7-4 voorsprong de kleedkamers in. Het scorend vermogen was laag en dat moest zeker omhoog.

Veel kansen werden er gecreëerd maar niet afgemaakt. Dit beeld kwam ook voor in de tweede helft. It Fean / Boelenslaan vergat te scoren. De bezoekers kregen weer vertrouwen. Helaas wist It Fean / Boelenslaan de voorsprong niet te behouden en kwam Invicta terug op een 8-8 gelijke stand. Er werden nieuwe wissels ingebracht. De bezoekers kwamen op voorsprong.

Met nog 3 minuten te spelen liep It Fean / Boelenslaan tegen een achterstand op, 10-11 stond er op de scorebord. Helaas werd er niet meer gescoord. De eindstand bedroeg 10-11.

Volgende week moet It Fean / Boelenslaan een uitwedstrijd tegen Harkema.